Városlista
2025. december 4, csütörtök - Barbara, Borbála

Hírek

2018. Május 25. 16:33, péntek | PR

A sikeres linképítés titka

A sikeres linképítés titka

Előfordul, hogy gyakran azt gondoljuk, hogy a helyezésünket egy tartalom jelentősen képes megnövelni, ha virális lesz.

A legtöbb esetben ez önmagában még nem elég, hiszen más kihívásoknak is meg kell felelniük, amennyiben erre és ilyen tartalomra alapozzunk a sikert, ekkor válik ugyanis igazán fontossá hogyan építjük fel a linket.

Egyetlen virális tartalomra építeni tehát nem érdemes. Azonban, ha már megkezdett linképítő folyamat része a tartalom, amelyben nagyszámú tartalomhoz nagyszámú linket csatolunk, abban az esetben számíthatunk arra, hogy az értékek növekvő trendet mutatnak, így válik láthatóvá a sikeres linképítés eredménye. A fókusz a „trend” szóra helyeződik, ha kiugró növekedést várunk egy virális tartalomtól, előfordul, hogy a kevésbé kiugró, folyamatosan és jó irányba haladó trendeket nem vesszük figyelembe, ez miatt gondolhatjuk azt, hogy nem működik a linképítés megfelelően.

Négy pontot érdemes figyelembe venni a sikeres linképítés és a domaineken tapasztalható helyezésekre tett hatás szempontjából: miért néz ki úgy a valódi siker, ahogy, valódi siker jellemzői, egyéb faktorok, amelyeket figyelembe kell venni, hogyan fejleszthetjük hozzáállásunkat. Egy olyan cég a Simply Business, ahol a linképítés látszólag nem működik, de ha a valódi sikert figyelembe vesszük, elmondhatjuk, hogy hatékony a módszer. A tartalmat vizsgálva elmondható, hogy az egyik ilyen módszer 1466 domaint mutat be, ezt 19 önálló tartalom létrehozására építették nagyjából három év alatt.

A félreértést az okozhatja, hogy az elképzelés szerint a tartalomhoz csatolt nagy mennyiségű domain például akár három hónap alatt ugrásszerű emelkedést hozhat a helyezésben. Ez azonban a folyamat működését nem fedi le pontosan, hiszen a sikered módszer az, ha több domaint kapcsolunk több tartalomhoz, és figyelembe vesszük, hogy az idő múlásával növekedés látható a helyezésben. A helyezésben és az organikus forgalomban ugrásnak kell jelentkeznie az elképzelés szerint három hónappal azután, hogy a tartalom kikerült.

A keresőoptimalizálással foglalkozó szakemberek számára nyilvánvaló, hogy a helyezés, egy virális tartalom, a sok megosztás a közösségi médiában, nem elég ahhoz, hogy a bevétel és az organikus forgalom növekedjen, de sok ember számára ez tűnik értelemszerűnek. A helyezésünket a konkurencia aktivitása, a SERP változásai, a fizetett eredmények elhelyezkedései is befolyásolhatják.

Ezek érdekelhetnek még

2025. December 02. 19:24, kedd | PR

Új app jutalmazza a tudatos vezetést: itt a Drivello

Az új mobilalkalmazás teljesen új szintre emeli a tudatos vezetést. A Drivello a legmodernebb technológiát használja, hogy a sofőrök valós idejű visszajelzést kapjanak vezetési stílusukról

2025. November 25. 09:53, kedd | PR

Fenntarthatóság: enyhülő uniós elvárások, átrendeződő vállalati fókusz

K&H fenntarthatósági index: csak a társadalmi felelősségvállalás nőtt

2025. November 17. 15:39, hétfő | PR

Leslie Mandoki volt a 24. Hifi Show díszvendége

a zene, a kultúra és a béke nagykövete ismét Budapesten.

2025. November 11. 11:10, kedd | PR

Egyre több fiatal lép át a “pénzkapun”

A K&H lakossági ügyfél állományán belül évről évre aktívabbak a fiatalok.