Hírek
2018. Május 25. 16:33, péntek | PR
A sikeres linképítés titka

Előfordul, hogy gyakran azt gondoljuk, hogy a helyezésünket egy tartalom jelentősen képes megnövelni, ha virális lesz.
A legtöbb esetben ez önmagában még nem elég, hiszen más kihívásoknak is meg kell felelniük, amennyiben erre és ilyen tartalomra alapozzunk a sikert, ekkor válik ugyanis igazán fontossá hogyan építjük fel a linket.
Egyetlen virális tartalomra építeni tehát nem érdemes. Azonban, ha már megkezdett linképítő folyamat része a tartalom, amelyben nagyszámú tartalomhoz nagyszámú linket csatolunk, abban az esetben számíthatunk arra, hogy az értékek növekvő trendet mutatnak, így válik láthatóvá a sikeres linképítés eredménye. A fókusz a „trend” szóra helyeződik, ha kiugró növekedést várunk egy virális tartalomtól, előfordul, hogy a kevésbé kiugró, folyamatosan és jó irányba haladó trendeket nem vesszük figyelembe, ez miatt gondolhatjuk azt, hogy nem működik a linképítés megfelelően.
Négy pontot érdemes figyelembe venni a sikeres linképítés és a domaineken tapasztalható helyezésekre tett hatás szempontjából: miért néz ki úgy a valódi siker, ahogy, valódi siker jellemzői, egyéb faktorok, amelyeket figyelembe kell venni, hogyan fejleszthetjük hozzáállásunkat. Egy olyan cég a Simply Business, ahol a linképítés látszólag nem működik, de ha a valódi sikert figyelembe vesszük, elmondhatjuk, hogy hatékony a módszer. A tartalmat vizsgálva elmondható, hogy az egyik ilyen módszer 1466 domaint mutat be, ezt 19 önálló tartalom létrehozására építették nagyjából három év alatt.
A félreértést az okozhatja, hogy az elképzelés szerint a tartalomhoz csatolt nagy mennyiségű domain például akár három hónap alatt ugrásszerű emelkedést hozhat a helyezésben. Ez azonban a folyamat működését nem fedi le pontosan, hiszen a sikered módszer az, ha több domaint kapcsolunk több tartalomhoz, és figyelembe vesszük, hogy az idő múlásával növekedés látható a helyezésben. A helyezésben és az organikus forgalomban ugrásnak kell jelentkeznie az elképzelés szerint három hónappal azután, hogy a tartalom kikerült.
A keresőoptimalizálással foglalkozó szakemberek számára nyilvánvaló, hogy a helyezés, egy virális tartalom, a sok megosztás a közösségi médiában, nem elég ahhoz, hogy a bevétel és az organikus forgalom növekedjen, de sok ember számára ez tűnik értelemszerűnek. A helyezésünket a konkurencia aktivitása, a SERP változásai, a fizetett eredmények elhelyezkedései is befolyásolhatják.
Ezek érdekelhetnek még
2025. Szeptember 17. 12:36, szerda | PR
Mennyiből jön ki az Otthon Start-hiteles lakás Debrecenben? Vagy éppen Győrben?
hiánypótló összeállítás a pénzintézettől
2025. Szeptember 08. 15:18, hétfő | PR
Új korszak a PMFC-nél: bemutatkozik Baksa Zsolt, a klub új tulajdonosa
A Pécsi MFC életében új fejezet kezdődik: a csapat többségi tulajdonosa Baksa Zsolt lett, aki nemcsak vállalkozói, hanem sportvezetői tapasztalatokkal is rendelkezik.
2025. Szeptember 08. 10:32, hétfő | PR
Luxi helyett influenszeres spórolás: főzés, kertészkedés és akcióvadászat
2025. Szeptember 03. 09:56, szerda | PR
Anyagi kényszer, infláció, bizonytalanság – milyen nyugdíjas évekre számítanak a középkorúak?
A középkorú magyarok nagy része nyugdíjasként is dolgozna, leginkább anyagi okokból, a K&H biztos jövő reprezentatív kutatása szerint.