Hírek
2013. Szeptember 01. 05:00, vasárnap |
Belföld
Forrás: orientpress
Átadják az M0 déli-keleti összekötő útját
2013 szeptemberétől már használható az az M0 déli-keleti összekötő útja. Így kényelmesebben lehet majd utazni az ország legfontosabb tranzitútján, ami nemcsak a fővárosi és elővárosi lakosság kiemelt közlekedési szakasza, hanem komoly nemzetközi teherforgalmat is bonyolít - tájékoztatott a Nemzeti Infrastruktúra (NIF) Zrt.
Az Új Széchenyi Terv keretéből finanszírozott bővítés befejeztével szeptember közepétől az autóút az M7 és M5 autópályák között mindkét irányban 3 forgalmi sávossá válik, egy-egy leállósávval. Ezzel nagymértékben nő a forgalombiztonság, illetve csökken a torlódások kockázata, ami nagy segítség az autósoknak, mivel az M0 útgyűrű déli szektorán, a régió második legforgalmasabb autópályáján sávonként mintegy 25 ezer jármű halad át naponta.
A magyarországi közútfejlesztések 2014-ben is folytatódnak, az M1-es és a tavaly nyáron átadott, M6-M7-es autópálya közötti szakaszt összekötő 2,7 kilométeres távon szintén ki kell bővíteni a kétszer két sávot az autósok biztonságos közlekedése érdekében.
Ezek érdekelhetnek még
2024. Szeptember 20. 07:49, péntek | Belföld
Indul a Mindannyiunké a tér rajz-, fotó- és kreatív pályázat
2024. Szeptember 20. 07:45, péntek | Belföld
Magyarország mentességet kér az uniós menekültügyi és migrációs szabályok alkalmazása alól
Mentességet kérünk az uniós menekültügyi és migrációs szabályok alkalmazása alól, mert azzal Brüsszel Magyarországot is bevándorlóországgá tenné
2024. Szeptember 20. 07:42, péntek | Belföld
Orbán Viktor: növelni kellett az árvízvédelmi készültség alá vont területek hosszát
Az ország a helyzet komolysága ellenére is biztonságban van, sem eszközben, sem élőerőhiányban nem szenved az árvíz elleni védekezésben - jelentette ki a miniszterelnök sajtótájékoztatón csütörtökön Budapesten.
2024. Szeptember 20. 07:41, péntek | Belföld
Árvíz - OVF-szóvivő: mindenütt megfeszített munka folyik
Mindenütt megfeszített munka folyik a Duna mentén, a Szigetközben már az árvízi jelenségeket figyelik a vízügyes szakemberek, a Dunakanyarban pedig gyakorlatilag befejezik a homokzsákos erősítéseket