Városlista
2020. november 30, hétfő - András, Andor

Hírek

2020. November 08. 20:08, vasárnap | PR

Kiadó ingatlan: a hirdetések szerepe

Kiadó ingatlan: a hirdetések szerepe

Az ingatlanhirdetéseket böngészve rendkívül sokszínű képpel találkozhatunk. Igaz ez az albérletek minőségére is, de a hirdetésekére úgyszintén.

Talán nem is gondolnánk mennyire fontos, hogy a lakáshoz tartozó képek és szöveg jól felépítettek és egységesek legyenek. Mintaként jól alkalmazhatók akár a profi weboldalak is.

A sokszínű piac

A legtöbben nyilván találkoztak már különböző hirdetőfelületekkel az online világban. A legtöbb esetben megvan az oldalhoz tartozó hirdetési sablon, melyet aztán kitölthetünk kötelező és fakultatív információkkal, illetve képeket is rendelhetünk hozzá. Egy megfelelően megfogalmazott, jó minőségű képekkel és releváns információkkal ellátott hirdetés nagyobb valószínűséggel ragadja meg az emberek figyelmét, így máris több érdeklődőt vonzhatunk be a termékünkhöz.

Nincs ez másképp – sőt, talán még igazabbnak is bizonyul – a kiadó ingatlanok hirdetéseinek világában. Ha megnézzük egy profi oldal hirdetéseit, rengeteget tanulhatunk belőle és mi magunk is jóval minőségibb tartalmat hozhatunk létre, ha hirdetni szeretnénk az ingatlanunkat. Az apró trükkök igazából nem is nevezhetők klasszikus trükköknek, hiszen a leginkább az odafigyelés az, mely meghatározza egy hirdetés vonzerejét. A kiadó ingatlanok hirdetéseinek létrehozásakor létezik néhány alapvető faktor, melyre mindenképpen figyelnünk kell, ha azt szeretnénk, hogy nagy eséllyel bérlőre találjunk.

A képek szerepe

A döntési folyamatokat a legtöbb esetben nagyban befolyásolja a vizualitás. Szeretjük látni azt, amit megveszünk, vagy épp kibérlünk, egy lakás esetén pedig fokozottan igaz ez, hiszen az otthonunkként fog majd funkcionálni a következő hosszabb-rövidebb időszakra. Épp ezért rendkívül fontos, hogy megfelelő képeket töltsünk fel a kiadó ingatlanunkról.
Minden helyiséget fotózzunk le, lehetőleg olyan szögből, melyen az egész helyiség jól kivehetően látszik és az arányok is belőhetők. Nem érdemes elcsalni néhány képet, csak mert az adott helyiség állapota esetleg rosszabb és a szögekkel sem ajánlott trükközni az optikai méretnövelés érdekében, hiszen élőben úgyis minden kiderül.

A szöveg ereje

Egy jól összerakott, helyesen és frappánsan megírt szöveg rögtön szimpatikussá teszi a hirdetést. Ha valakinek érzéke is van hozzá, nyugodtan szabadjára engedheti kreatív energiáit és ötletes szövegeket párosíthat az ingatlanhirdetésekhez. De ha valaki nem ragaszkodik ehhez, akkor az is bőven elég, ha minden releváns információ szerepel a szövegben, illetve valós képet mutat a kiadó ingatlanról. Egyik bérlő sem szeretne olyan meglepetésekbe beleszaladni személyesen, melyekre nem számított a hirdetés szövege alapján.

A kiegészítő információk fontossága

Bizonyos információk elengedhetetlenek a hirdetések közzétételéhez, ilyen pl. a lakás mérete, a szobák száma és persze az ár. Ugyanakkor léteznek olyan kiegészítő információk, melyek nem kötelező érvényűek, ugyanakkor olyan adalékkal szolgálhatnak, mely akár a különbséget is jelentheti. Ilyen például a lokáció megadása, legalább az utca szintjén. A „belvároshoz közeli” és hasonló jelzők sokszor megtévesztők lehetnek. Emellett érdemes lehet kitérni a parkolási és tömegközlekedési lehetőségekre, vagy akár a közelben található intézményekre, üzletekre stb. A kiadó ingatlanok esetén sokszor éppen ezek billenthetik a döntést egyik vagy másik irányba.

Ezek érdekelhetnek még

2020. November 25. 15:46, szerda | PR

Fertőtlenítő takarítás specialistája

Stabilizált ózonos vizet előállító berendezést, valamint egyéb elektromos fertőtlenítő eszközöket szereztek be -

2020. Szeptember 21. 15:47, hétfő | PR

Elindult az épületenergetika digitalizációját fejlesztő IPOSZ-IVSZ projekt! Okosotthont mindenkinek!

2020. áprilisában vette kezdetét a GINOP-5.3.5-18-2019-00094-es kódú pályázat az Ipartestületek Országos Szövetsége (IPOSZ) és az Informatikai, Távközlési és Elektronikai Vállalkozások Szövetsége (IVSZ) gondozásában.

2020. Szeptember 15. 11:30, kedd | PR

Ingyenes képzések várhatóak festéssel foglalkozó vállalkozások részére

2020 áprilisában vette kezdetét a GINOP-5.3.5-18-2018-00027-es kódú pályázat az Ipartestületek Országos Szövetsége (IPOSZ) és a Szobafestő, Mázoló, Tapétázó Országos Ipartestület (SZMTOI) gondozásában.

2020. Szeptember 10. 12:56, csütörtök | PR

Az Interreg program keretében emlékparkot újít fel a Jánosik és Társai Kft

Nyílt közbeszerzési eljárás keretében a Jánosik és Társai Kft. nyerte el a sátoraljaújhelyi széphalmi Kazinczy Emlékpark felújítását. A parkot utoljára közel ötven évvel ezelőtt újították fel.