Városlista
2023. november 29, szerda - Taksony

Hírek

2017. Szeptember 11. 09:00, hétfő | PR

Megvette három konkurensét is nyáron a Szállás.hu

Megvette három konkurensét is nyáron a Szállás.hu

A kedvezményes szálláscsomagok online piacán vásárolt fel három céget a szallas.hu csoport: a csakutazas.hu, a nemaradjle.hu és a sporoljvelem.hu oldalak kerültek a cég tulajdonába.

A GKI Digital 2017 áprilisában készített kutatása alapján a hazai kedvezményes szálláscsomagokat kínáló kuponos oldalak forgalma 2016-ban kb. 8,1 milliárd forintot tett ki. A Szallas.hu Csoporthoz tartozó Szallasguru.hu egyike a meghatározó piaci szereplőknek, részesedése mintegy 20 százalék volt tavaly. „Határozott célunk, hogy a hazai online szállásközvetítői szegmens mellett az akciós utazások piacán is első helyet szerezzünk. S habár a Szallasguru.hu forgalma évről évre dinamikusan növekszik, úgy ítéltük meg, hogy a folyamatot akvizíciók révén gyorsítjuk fel, melyet kizárólag saját tőkéből finanszírozunk” – mondta Szigetvári József, a Szallas.hu Kft. ügyvezető igazgatója.


A 2017. augusztus 31-ével lezárult tranzakciókban a Szallas.hu a diszkontáras közvetítői piac három szereplőjét akvirálta, melyek 2016-ban együttesen közel 1 milliárd forint értékben adtak el akciós szálláshelyeket. A sporoljvelem.hu-t a cég már a Szallasguru.hu oldalba integrálta, míg a nemaradjle.hu és a csakutazas.hu szolgáltatások továbbra is saját arculatukkal, márkanevüket megőrizve, de már a Szallas.hu Csoport informatikai infrastruktúráján érhetők el. „A nemaradjle.hu és a csakutazas.hu esetében azért döntöttünk a brand továbbvitele mellett, mert már jól bevezetett, erős márkákról van szó, jelentős ügyféltáborral és aktív közösségi jelenléttel. A mostani felvásárlások eredményeként egyébként felhasználói adatbázisunk átlépte a 2 millió főt, így az online turizmus területén egyedülálló eléréssel rendelkezünk” – tette hozzá Szigetvári József.

„Ezen a piacon már nagyon nehéz bővülni, ezért úgy láttuk, hogy eljött a konszolidáció ideje. Örülünk, hogy a márkákat egy olyan dinamikusan növekvő csoport viszi tovább és teszi még ismertebbé, mint a Szallas.hu” – mondta Rinner Gyula a nemaradjle.hu és a csakutazas.hu korábbi társtulajdonosa.

Már külföldön is nézelődnek

A Szallas.hu sikeres nemzetközi terjeszkedésének eredményeként – a cég immár 5 országban rendelkezik saját képviselettel – a jövőben egyre több magyar utazó számára biztosít majd akciós külföldi szálláshelyeket hazai diszkontáras közvetítői oldalain. „Mindezek mellett továbbra is nyitottak vagyunk arra, hogy akár Magyarországon, akár külföldön a klasszikus piacszerzés eszközein túl akvizíciók révén növekedjünk, ezért a jövőben további Szallas.hu felvásárlások várhatók, melyeket ugyancsak saját tőkéből kívánunk finanszírozni” – mondta Szigetvári József.

Ezek érdekelhetnek még

2023. November 28. 17:48, kedd | PR

Csődközelből az európai hódításig: így lett nemzetközi siker a 30 éves R-Water

Nagy Ervin 30 évvel ezelőtt édesapja akasztói szódásüzemében indította el azt a vállalkozást, amely ma évi egymilliárdos árbevétellel működik, és 13 országba szállít izotonóniás, sport- és vitaminitalokat.

2023. November 22. 09:12, szerda | PR

K&H: fékre lépett a gyerekinfláció is.

2023. November 15. 15:27, szerda | PR

Újabb magyar innovációs siker: gél formában szedhetjük a vitaminokat

Korábban nem ismert módon könnyíti meg a vitaminszedést a magyar fejlesztésű gélvitamin.

2023. November 07. 10:43, kedd | PR

Újra MagyarBrands díjas a Jánosik Kft.

Hatodszor nyerte el a MagyarBrands díjat a Jánosik és Társai Kft. - tájékoztatott Jánosik Lajos, a Jánosik és Társai Kft. tulajdonosa.